fredag den 23. januar 2009


Ja så skriver jeg det første indlæg i min blog, det er første gang jeg prøver at have sådan en, så jeg glæder mig til hvad den kan føre med sig.

Jeg vil først lige skrive lidt om hvorfor jeg begyndte at kniple, jeg skal nok gøre det kort *SSS*, for ca. 2 år siden gik jeg ned med strees, og har næsten været sygemeldt siden, jeg er efterfølgende blevet fyret fra mit job, men lige pt. er jeg i jobtræning, men vi må se hvad det hele ender ud i, nå men tiden skulle jo gå med et eller andet, og det skulle været noget jeg kunne klare, da jeg ikke er fysisk stærk, men i mange år har jeg gerne ville lære at kniple, så heldigvis kom jeg i forbindelse med en utrolig dejlig gammel dame som gerne ville starte mig op, så jeg sprang ud i denne dejlige kunst, og det er jeg maga glad for, og i skrivende stund er jeg begyndt på aftenskole, for som min dejlige gamle veninde sagde til mig en dag, "du skal begynde at få noget rigtigt undervisning og lære det fra grunden af, for hvem ved , en dag er jeg måske her ikke mere," men det er hun heldig vis, men der var noget om det hun sagde dengang.

Nu er jeg efterhånden nået så langt at jeg er begyndt at kniple en festremse, og den bliver bare flot, I får lige et billede af begyndelsen, og hvad jeg ellers har kniplet får I billeder af en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar